HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 27 augusti 2013

Stortåproblem

 
Så kom då dom två runda burkarna också.
Den lilla är väldigt liten, men den stora rymmer nog en hel måltid.
Eftersom jag ännu inte gjort min matlåda så tror jag att jag fixar "allt i ett" och tar den imorgon.
Tar en bild sen och visar imorgon.

Den här mår inte bra idag.
Den stora rackarn alltså.
Han gillade inte alls att jag tog på mig en tennissko i morse men eftersom det var skogsdag så var jag tvungen.
Det funkade, men efter att jag fått ett barn på den är nageln i skogen så var smärtan hemsk.
Det pulserade och kändes som om nageln sakta men säkert lämnade tån.
Det gör fortfarande ont, men nageln är kvar.
Imorgon går jag barfota i ett par tofflor igen....och håller barnen på avstånd (det tror vi på)

 

Efter den förra succén så köpte jag den här idag.
 
Jag vet inte vad som flög i mig igår, men hux flux så hade jag loggat in på facebook...
Jag hatar facebook och märkte att jag blev irriterad över deras frågor och att jag inte fattade hur jag skulle ändra saker.
Gissar att jag kommer att stanna max en vecka.
Titta in vettja...om nu det går (vad vet jag)
Gissar att ni bara skriver mitt namn, vilket ni kanske har koll på... (vad vet jag)
 
Flickan i Linköping hade annat för sig imorgon så jag stannar här...och klipper gräs eller så.
Natti

1 kommentar:

maria.hellron@gmail.com sa...

Du har nog lite för vanligt namn för att det ska gå att hitta dig lätt på facebook...Nu vet jag ju att du inte är så intresserad, men jag är gärna din vän om du har lust att leta upp mig i stället:-)Dina tår ser inte så jättefina ut och förmodligen gör de ännu ondare.... stackare!!!!


// Maria i Gistad