HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 31 augusti 2013

Åtta brutna ben och en hel del otäcka sår

 

Trasigt däck kan man lugnt säga...
Ska vi ta det från början??
Åkte på E4:an och kände att bilen inte betedde sig så stabilt som den annars gör.
Så small det till och jag flög av vägen, genom viltstängslet, genom en gran och landade upp och ner i en bergsskreva.
Nu har jag hankat mig hem, med bilen på ryggen och icakassarna i handen.
 
Okej, jag svävade iväg lite där:-)
Precis där jag vanligtvis svänger av E4:an kände jag att ett däck inte mådde bra.
Fick stanna och byta ut däcket mot ett reservdäck.
Blev inte ens irriterad utan konstaterade att det bara var att fixa.
Kom sedan hem med reservdäcket utan problem.
Nästa problem nu....behöver ett nytt däck.
HALLÅ....JAG BEHÖVER ETT NYTT DÄCK.
 
Jag har öppningen (klockan 06:00) på måndag så springa är det enda alternativet till bilen.
Tack bilen förresten, för att du inte gick sönder på väg till jobbet på måndag.
Det hade varit sämre.
 
Vi får se vad helgen kan bjuda på, eller snarare vad jag kan bjuda på denna helg.
See you

Inga kommentarer: