HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 1 augusti 2013

Ny giftfri matlåda

Ugnsform
Att alla rackarns gifter som finns i plast gör oss sjuka och döda är väl egentligen ingen skräll om man tänker efter.
Plaster finns ju överallt.
Att det inte kanske är jordens smartaste att lägga ner supervarm mat i en plastlåda, låta den ligga där och bli kall och ganska säkert "bli ett med den förbannade plastlådan".
Ett antal timmar senare ska paketet in i en micro som också är en sund saga ??? och återigen nå en temperatur som tungspetsen inte jublar över.
Tänk vad bra alltså, att vara duktig att ta med mat hemifrån och att göra det för att man vill äta en bra mat.
Slut på plastiga matlådor från och med nu.
Den här snygga i keramik kan man såklart ha i micron och den beställer jag nu.
Ja, jag tar en röd också.

Den hemska människan Maj Lis Hellenius har tydligen idag skrikit till att lchf är livsfarligt.
Inte första gången och säkert inte den sista.
Jag skulle vilja påstå att det snart är läge att det är livsfarligt att vara Maj Lis Hellenius !!
Ju fortare hon och hennes satans pack på livsmedlesverket försvinner från planeten ju bättre är det.
Tyck nu för helsike inte att jag är hemsk och hård för såååå många människor som hon dagligen lurar ner i sjukdom och död så är inga hot eller önskningar för stora.
Hon bryr sig enbart om pengar och hur många gånger hon har fått stora summor av livsmedelsbolag och läkemedelsbolag, det har vi ingen aning om, men vi vet förbannat väl att det har hänt.
Givetvis så får hon pengar för att skrika ut som hon gjort idag.
Det tog efter första skriket inte länge innan en del av skrikandet togs tillbaka.
Ta tillbaka alltihop och erkänn varför du skriker kärringas....
Ni som fortfarande tycker att jag är hård, läs Ralf Sundbergs bok "Forsningsfusket", så lär ni också tälja er en vass pinne om Hellenius skulle passera på gatan.
 
På tal om vassa pinnar så roade jag mig lätt efter jobbet.
 

Just det, ved som vi ska ha till korvgrillningen imorgon.
Jodå, jag klarade yxhuggandet utan träff på varken ben eller fot.
 
Fredag imorgon och faktiskt så känns det mest sorgligt.
All personal och alla barn från dom andra fritidshemmen lämnar oss....
Å andra sidan så blir det trevligt när vår personal kommer tillbaka på måndag (de flesta...) och så får vi då ett gäng nya barn också.
 
Idag fick jag ännu ett bevis på att vi människor nog inte har så mycket på den här planeten att göra.
Vi fixar inte livet så bra helt enkelt.
Så sorgligt, så ofattbart, så ont och så ini bomben dumt....suck.
 

Inga kommentarer: