HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 2 augusti 2013

Fotkräm i ögat

Vilken fantastisk kväll...
Igen!
Som gjord för att rensa bergsskrevor för det var vad jag roade mig med.
Ja, efter att ha somnat på altanen förstås.


Idag slog jag till på fotsvampskrämen.
Tror vi på detta nu eller ?
Jag är aningen slarvig på att läsa den lilla lappen som alltid är med såna här paket.
Till den här borde jag väl kolla läget lite va, eftersom jag såklart inte alls ska ha krämen på fötterna utan runt ögonen...
När jag börjat kleta in ögonbrynen så fiskar jag upp lappen.
Alltså samtidigt som jag smetar...
Ungefär i samma sekund som jag läser att man verkligen ska akta ögonen (varför nu det står på en kräm som man ska ha på fötterna!!!) så svider det till i vänstra ögat.
Oj då...
Nu några timmar senare så har jag fortfarande okej syn på ögat;-) och svidandet gick såklart över ganska fort.
Inte likt mig att vara positiv över en sån här sak, men jag kan säga som så att jag fortfarande i alla fall har ett hopp om denna.
Apoteket som  nu för tiden är min nya favoritaffär (skojar) sålde även en rakskum, en deo och en hårschampo till mig.
Vi får hoppas att dom fungerar fint.

Fick mitt bokpaket idag också...
Förstår ni vad spännande böcker??
Två böcker med Mattias Ribbing som jag ju träffat och så en bok som Stina funderade på med Sofie Hexeberg.
Jag funderade inte länge utan slog med glädje till på den.
Ska läsa klart Ann Fernholms bok först och kanske inträffar det imorgon då jag antagligen hamnar på ett berg väldigt nära Östersjön.
 
Nu kryper jag snart ner under täcket....så får vi se var vi syns imorgon.
 

1 kommentar:

lillaaasen sa...

Ögonbrynet??
Ögonlocken såklart...