HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 11 augusti 2013

Carinas dag

Carina, min kuliga kompis fyllde 44 år idag...
Förr i tiden bjöd hon alltid på smörgåstårta som hon själv gjort.
Numera är det varma lchf-mackor som gäller och dom är både goda och så slipper man bli ploffsmätt.
No, det här var andra mackor som var nybakta.
Varför jag hela tiden missar att ta kort på dom färdiga mackorna eller efterrätten senast måste bero på att jag är så sugen och bara kastar mig över det goda och glömmer helt att jag är fotograf.
Vad jag gav henne ??
kokosolja
glassmaskin
4 nummer på mat & hälsa
badrumsmatta

Jg köpte en toftbo badrumsmatta till mig själv också, fast såklart en grå.
Tänk att en sån här fin matta kostar 69:-

Jag köpte fyra såna här hinkar och idag hittade jag även den största.
Har inte haft någon tvättkorg sedan jag flyttat hit, men nu så har jag det.
Dom andra tre är mindre och visas kanske redan imorgon.

Nu efter hemkomst så har jag hunnit göra matlåda också.
Biffar med coleslaw.
 
Vi får se om jag för det första är så pass frisk imorgon så att jag kan springa på kvällen (tveksamt).
Vi får också se om det stora barnantalet och lärarnas inträde gör att jag blir supertrött efter jobbet (troligen).
 
Ska bli kul att träffa Eva igen och eventuellt lite barn också som man inte sett sedan senast.
Eva får kram, inte barnen...;-)

Inga kommentarer: