HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 13 augusti 2013

Tunnor

I det här skåpet under diskbänken har det varit en evig röra sedan jag flyttade in.
Nu agerar den ena som påsförvaring och den andra som fodral till soppåse.
Ordning och reda.
 
Inte riktigt samma ordning här än...
I den här tunnan står en vanlig tiolitershink som ska innehålla kompost, som när den är full töms på komposten.
Kanon helt enkelt...

Ja, vi var i skogen idag med tvåor och treor och det var härligt i det fina vädret.
Vissa tyckte skogen var otäck och släppte inte min hand....elller mitt ben.


På kvällen så samlades personalen ute vid Abborreberg och det var trevligt på alla sätt.
Maten var god men i vissa fall svårt att veta vad den innehöll.
Dom här små äckliga paketen gjorde att jag fick lust att vända och åka hem istället.
Skönt dock att veta vad dom innehåller.
 
Det har varit en lång dag och jag riktigt längtar till kudden.
Syns imorgon!

Inga kommentarer: