HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 5 augusti 2013

Jobb, löpning och en del fiskar

God kväll...
Idag var det ännu en riktigt varm dag och det är bara att tacka, ta emot, njuta och suga i sig så mycket man bara orkar.
Jag har saknat Östersjön ett antal gånger idag, men fick nöja mig med att kliva ner i poolen på skolgården och kyla av benen lite.
Jobb....check
Löpning....check
12,5 km blev det, men speciellt behagligt var det inte.
Kan inte begripa varför jag måste speta iväg som om jag vore jagad.
Kanske var det för att en grävling dök upp tre meter framför mig på stigen ner mot Norsholm.
Ser ni mina två nya stora (relativt) husdjur bortom gräset?
Satt och tittade på dom en stund när jag kom hem från jobbet.
Man kan verkligen tro att dom gillar sitt nya hem.
Dom simmar omkring och ser sig om och den lilla lampan som också sprutar upp lite vatten simmade dom rakt igenom ett antal gånger.
Ja, jag hoppas att dom trivs och mår bra här så att det inte är paniken som gör att det är sån fart på dom.
Fast dom åt glatt av maten dom fick.
 

En vit och en mest rödaktig.

Svårt att veta vad jag tar på här, men det var en stor rackare till slända som drog omkring dammen en stund.
Illa att jag inte fick en bättre bild på den för den står verkligen helt still i luften inimellan.
Den är i mitten av bilden, mot berget.

Tar aldrig bild på mig själv när jag sprungit och kanske finns det ingen anledning till det.
Här är jag i alla fall.
Svettig och dan.
Visst ser jag väl strålande ut runt ögonen förresten...?

Sen kvällsmat efter duschen.
Ost med smör på.
Delikat!

Fick hem ett par skor idag som jag beställt.
Var helt enkelt tvungen att köpa när dessa Ecco kostade knappa 200:- när ordinarie pris är sisodär 1700:-
Just det, sulan är blå och själva skon är ruskigt glänsande.

Prenumererar numera på lchf-magasinet och fick två tidningar på en gång idag.
Kul att läsa om bland annat lchf-kryssningen som man ju var med på.
På tal om det ja, så såg jag en bild på Jonas Bergqvist´s blogg från Säffle.
Han hade tydligen hittat den på Moniques blogg.
Jag är med...
Jag står bredvid Jonas vid grillen.
 

 

 

Inga kommentarer: