HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 18 augusti 2013

Helgen är slut, skolstart imorgon

Det är söndag och jag har inga bilder att bjuda på...
Jag har kört hårt med gräsklipparn, trimmern och räfsan och bland annat så hittade jag en sten...
Ja, en stor sten, eventuellt ett berg.
Bilder kommer imorgon.
Det blev regn och sen blev det löpning och sen blev det för sent med bilder.
Stabilt att jag ändå gjorde som jag skulle, springa fredag och söndag.
19,7 km + 16,5 km = 36,2 km.
Bra.
Hur många pass det blir den här veckan får vi klura lite på tror jag.

En sak som fått mig att klia mig i huvudet både en och trettiotvå gånger är när jag ser Anders Timell uttala sig om uteliv och relationer på ett sätt som han skulle vara en läckerbit...

Är det en läckerbit ni ser här kvinnor ??
Jag ser en uteliggare som just här står och tänker på hur han ska få ihop dom tolv kronor en öl kostar på systemet.
Men det är ju jag...

Inser nu att jag inte fixat någon matlåda till imorgon och nu har jag ingen lust.
Jag slutar ganska så tidigt så jag klarar mig utan någon jätttelunch.
Avocado....några små tomater....och en del majonnäs...
Det blir bra;-)

Inga kommentarer: