HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 3 oktober 2013

En dag under täcket

Kul dag ??
No
Varit uppe två kvartar idag, men annars befunnit mig en bit under täcket.
Tur att man har datorn som sällskap.
Jag har bland annat läst igenom mycket av det som jag skrivit om i år och visst är det underhållande, i alla fall ibland.
I alla fall för mig, vars liv behandlas.
Feber för en timme sedan 38,3
Tänkte nu avsluta dagen som för övrigt redan är slut, med att titta på bonde söker fru.
Speeddejting idag och jag känner en stor oro redan...

Det var visst den 2:e idag igen och det innebär 15 månader på Lilla Åsen.
När jag var ung så vet jag att det ett år snöade säsongens första flingor just den 2 oktober.

Trodde att min mobil tog sitt sista andetag förut, för den agerade inte och gick inte att ladda.
Men....den bet i hop och lever nu igen.
Undrar när den nya mobilen kommer...?

När jag tidigare idag tittade på den här videon, så fick jag lite lust att springa trail...:-)
http://www.youtube.com/watch?v=YefTtNmJ3c4
Skaplig energikick.

Vi får se om jag har något roligare att rapportera om imorgon och kanske så tar jag ett varv runt huset med kameran i högsta hugg.

Natti...

Inga kommentarer: