HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 22 oktober 2013

Träningstankar

Idag har jag testat att köra lite styrka.
Oväntat nog blev det bröst och inte mage som åkte dit på en hårdkörning.
Att jag aldrig får med mig kameran in till mitt träningsrum (uterummet) är aningen dåligt.
Bänkpress och armhävningar blev det.
Nog för en svag stackare...
Ja, gammal också.

Känner mig så laddad för att träna mer, träna smartare och äta helrätt.
Nu är det fokus på att ta hand om mig själv innan resan, men hoppla vad jag ska träna också.
Är man inte laddad innan så är det bara att glida in på en träningssida eller något roligt klipp på youtube.
Jag blev ju otroligt laddad bara av att läsa en resultatlista igår.
Sjuk kille...

Jag har som ni  vet både överlevt och klarat med glans åtta ultraintervaller i somras och vad jag vet så skrev jag då att detta varken vill jag eller behöver göra igen...
Ja, ni minns va?
Nu är det nya intervaller den 23 november.
Synd att det inte var den 16:e för då hade jag absolut inte kunnat vara med.
Den 23:e kan jag vara med.
Kan vi dock bestämma här och nu att jag inte ska det.
Jag får läsa rapporten från i somras, minnas tillbaka och avstå, så enkelt är det.
För det första så ska jag ju springa maraton den 17:e och för det andra så ....ja, det räcker med det första.
Om (men för helsike) jag ska vara med den 23:e så får jag ju i så fall hitta på något extra med dom där 8 milen.
Hur kan man undra, men på något sätt som gör att det blir väldigt bra träning.
Försöka slå min tid är ju ingen vits.

Maratonbanan går ta mig tusan förbi utanför mitt hotell såg jag just.
Det här är dock upploppet.
Det kommer att bli så grymt....!!!!!!

Inga kommentarer: