HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 5 oktober 2013

Jennys lökar gillar vi

Imorgon klockan 14:00 smäller det.
Om bara bilen håller eller jag lyckas nå tåget (har inte bestämt mig vilket än) så kommer jag att stå på startlinjen (eller ett antal meter bakom).
Till den här bron som befinner sig i Motala räknar jag med att komma till vid halv fyra.
Skor och klädsel är just nu två andra frågetecken, men det löser sig såklart.
Funderade över uppladdning idag och visst, jag har varit sjuk i veckan, men frågan är hur mycket det har tagit på mig i just den här saken??
Sömn har jag fått bra och det är ett plus.
Matfrågan är just frågan vad som är bra och vad som inte är det.
Jag har ätit och det är väl bra.
En sak som inte känns så bra är att jag suttit väldigt mycket still nu i två dygn.
Onödigt och klantigt, för jag känner mig halvt trasig just av den orsaken.
Gymnastik idag hade varit bättre.
Jaja, jag ska springa och det ska bli kul.
Jag har skrikit ut 1,40 men nu efter sjukdom så kanske jag inte fixar det.
Gillar inte att ha saker att skylla på....grrrr
 



Jag beställde för ett bra tag sedan lite lökar och något litet frö och igår damp det ner.
Jag beställer mina frön ifrån Jenny och det tycker jag känns helrätt.
Nej, jag känner henne inte, men faktiskt så var jag tvungen att skicka ett mail om jag faktiskt gjorde det.
Kände en Jenny Wiik en gång och hon var en av dom charmigaste tjejer jag någonsin träffat.
 
Vi får se om vi hinner få igång mobilen imorgon.
Ikanohuset öppnar 11 och då hinner jag inte att vara där....
Får i så fall ta det efteråt, men dom stänger 17.
Kan bli körigt och helt omöjligt om jag åker tåg.
Teliabutiken i Motala var stängd på söndagar.
Nu är ju detta noll problem för mig då jag lätt kan vänta till måndag, eller nästa sommar. eller så.
 
Vi hörs hörrni.
 
 

Inga kommentarer: