HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 10 oktober 2013

Fräsiga bilder

Om jag tycker att min nya telefon är rolig ?
Jodå, det kan man väl säga....
Har såklart ingen koll på någonting än, men att ta kort har jag börjat fatta och det finns en massa smarta funktioner.
Ja, och en del som bara är roliga.

Man väljer ett tema och när personen som man riktar kameran mot tittar åt kamerans håll så händer det grejer.
Dom här utklädnarna är alltså inget jag lagt på i efterhand.
Isak, bakom ipaden, och jag hade fantastiskt roligt med kameran under timmen mellan halv ett och halv två.
Jag hann inte ens dricka kaffe...
Ojj, där kom det igen.
 
Imorgon så jobbar jag en kort fredag, vilket gör att helgen blir en hel del längre.
Den här helgen blir det höststäd i trädgården och kanske så avslöjar jag då lite planer inför "trädgård 2014"
Kanske så kommer vi att titta på "löpning 2014" också.
På lördag så är det bara en månad kvar tills jag beger mig till Valencia, vilket gör att vi kan få lite koll även på den staden.
Jag har börjat tjuvkolla nu ikväll.

Inga kommentarer: