HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 21 oktober 2013

Vill springa...

Då vet vi det...
Jägarna läser min blogg, blev rädda och jag hörde inte ett knyst idag.
Ordning på torpet!
Såg att en jägare (eller om han nu kanske var en gaphals) hade mött en björn i skogen.
Tråkigt...
;-)

Idag var det Olof Röhlanders ord, men dom struntar vi i, då jag kände att hans livsuppmaningar inte gav mig full pott alls...
Kanske tar vi dom eller mina egna en annan dag.

Tidningen Må bra som tror att dom är så bra tar vi också en annan dag.
Ska bara vässa mina naglar först...
Just det...vässssssa

Jag har något så härligt som golvvärme i mitt badrum, men jag har aldrig haft någon värme på.
Varför??
Ja, antagligen så tror jag väl att det ska komma en så jäkla saftig elräkning.
I fredags kväll så satte jag ändå på den.
Ja, badrumsmattan var lite blöt i kanten.
Vad otroligt härligt det har varit att gå in i badrummet i helgen, för ja, den är fortfarande på.
Stänger av nu när arbetsveckan kommer.

Grattis till alla som sprang Höstmilen idag.
Jäkligt bra jobbat såg det ut på tiderna för er också.
Jag blev riktigt taggad...
Hittade helt plötsligt det här evenemanget, men kanske konstigt nog så blev jag inte jättesugen.

http://www7.idrottonline.se/VasterasLK-Friidrott/BlackRiverRun/BlackRiverRun/Swedish100mileChallenge/

Hittade en ny blogg att följa.
Vilket härligt inlägg den 17:eoktober.
http://lanttolife.se/
Börjar man läsa det så bör man ha satt på kaffet först och inte bokat in något annat på ett gäng timmar.

Är så sugen på att springa och så sugen på att bli så mycket bättre.
Den här blev jag också sugen på.


Jag tror att den är ruskigt bra att ha på sig under småkyliga rundor.
Inatt drömde jag att jag var ute och sprang naken.
Inte ens skor hade jag på mig,trots att det var tidig vår, med snö som låg här och där.
Ännu konstigare var när jag efter en stund inne i skogen träffade på personal och barn från min skola.
Lika nakna dom.
Eva stod och plockade lingonris precis som om det vore det mest naturliga i världen.
Varför berättar jag sånt här??;-)

Inga kommentarer: