HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 8 oktober 2013

Monster och fler monster

Packa till morgondagen får jag väl ta och göra när jag skrivit klart här och kaffet har druckits upp.
Det känns som om det är en del saker som ska med.
Borde jag förresten inte ha en uppsättning löpkläder i bilen om(när) bilen pajar ??
Klart att jag borde och så får det bli.
En annan sak som slog mig nu när jag skrev mening nummer ett var att "undrar om jag har med ordet kaffe i alla mina inlägg??"
Det får vi aldrig veta....
En hel lång fritadag idag på jobbet.
Tisdag betyder skog och idag hann vi vara där länge.
Leta monster var väldigt populärt och det känns såklart kul.

I senaste LCHF magasinet så har jag ju redan skrikit ut att jag var med på bild.
Bäst att bevisa, fast det inte är lätt just här.
Jag sitter längst bort i bild, till höger om lyckstolpen.
Sitter och pratar med Tommy

Skaldeman som är en sköning av stora mått, skriver i magasinet.
Här har han varit på besök på en gård med getter.
Läs om hans möte under bilden.
Snacka om att bjuda på sig själv...:-)
 
Jaha, packningen kvar nu då.
En massa saker till tekniken och så var det löparsakerna då.
 
See you!

Inga kommentarer: