HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 4 oktober 2013

Inga bönder, men kalender och snygga byxor istället

För er som lyckligtvis hunnit hit idag och nu ivrigt undrar var i helsike dom utlovade orden är så kan jag bara säga...
Ta det lugnt....
Morgonkaffe för mig som sjuk betyder inte runt sjutiden på morgonen utan när min kropp har fått nog sömn och jag har makat mig upp.
Ja, och satt på kaffet såklart.
Att jag nu gjort lite annat här vid datorn är en annan sak som jag eventuellt återkommer till.

Den som letar lite kan finna....
 
Från Black river run i Västerås.
Slutet på varv ett ser jag eftersom jag har vantar på mig.
Låt oss börja med mitt hälsotillstånd för vi kan väl i alla fall låtsas som om ni bryr er.
Jaaa, det går fort.
Jag tog mig upp några korta svängar igår och när klockan slog 16 så var jag helt enkelt tvungen att kolla om vädret var sådär skönt som det såg ut.
Jag satsade på att gå till postlådan, vilket är en promenad på 300 meter.
Ja, dit alltså men eftersom jag inte tänkte stanna där så blev sträckan den dubbla.
Vädret var skönt och promenaden dit gick bra.
Värre var när jag tyckte mig se en svamp några meter in i skogen.
Det var såklart ingen svamp men nu hade jag fått vittring vilket gjorde att jag traskade kanske 100 meter i terrängen.
Ingen svamp men fruktansvärt sliten.
Inte bra.
Jag satte mig i solstolen och somnade på stört.
Tog sedan ingen feber igår kväll för det spelade väl ingen jättestor lust.
Däremot så tog jag den nu på morgonen och nu är den tillbaka som den ska igen.
Jag satsar på att vara uppe idag och om jag känner mig trött så vilar jag.
Tänker, om det går bra nu några timmar, sedan ta en promenad ner till ICA Brasken och handla lite.
Annars så blir det en lugn dag såklart, med ett huvudmål att vara uppe.
Nu är det två dygn till Broloppet startar och trots att den korta terrängvistelsen igår var långt ifrån toppform så har jag fortfarande ögonen dit.
Att vara upe idag, fullt pigg som vanligt imorgon, så kan jag springa på söndag.
Givetvis så blir inte detta världens bästa uppladdning och kanske inte världens bästa resultat, men det får jag väl ta.
Irriterande är det, men men...
Risken när man är hemma och sjuk är att man har allt för mycket tid för att leta sig runt på nätet.
Det kan innebära att man anmäler sig till saker, vilket jag inte tror att jag gjort nu, men också att man köper saker.
Jag har inga pengar att handla för och jag klarade mig bra länge nu, men igår kväll så beställde jag något som jag länge insett att jag borde ha.
Som det har varit hittills i mitt liv så har det sett ut så här, för jag är ju en person som skriver upp vad jag tänkt att göra utöver dagen eller helgen.
Det funkar ju givetvis inte...
Nu kan jag ju också skriva in något som händer eller ska hända en månad längre fram.
Det blir kanon.
Nu på morgonen (nåja) så råkade jag (nåja) glida in på http://www.dress-for-less.se/tmpl/home.tmpl för att se om det fanns några billiga Rusty Neal tröjor.
Det gjorde det:-)
Gissa om jag också har lust att beställa dom här...?
M.O.D. Jeans Byxa äpplegrön
Färgen är ju härlig liksom, fast kanske lite mer åt vårhållet...?
 
 

Inga kommentarer: