HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 15 oktober 2013

Sjuklingen utan bil drömmer vidare

Att idag lämna in bilen på verkstad är jobbigt på mer än ett sätt.
Jag såg dock fram emot löppasset hem...
Att konstatera att kroppen inte känns som den ska redan innan man lämnar det varma täcket är inget kul och känslan utöver dagen var att jag blev mer sliten än vanligt.
Jag hatar att åka hem med samma väska och innehåll som jag så ordentligt packat kvällen innan.
Dom bästa träningspassen är dom som blir av och det här blev inte av.
Det blev väskan och mig på tåget hem.
Inte för att jag bryr mig väldigt mycket om Höstmilen på söndag men det vore kul att vara fulladdad inför ett lopp, någon gång.

Hittade redan i helgen en sida som upplyser om lopp från världens alla hörn.
https://se.mynextrun.com/

Då är det såklart inte svårt att gissa att jag nu börjat leta, börjat drömma, ja ni vet, som vanligt i mitt liv.

6 april 2014  The Cyril Bean Coventry Way Challenge, 65 km.

Tänk om jag en dag skulle komma till Coventry....
Kunde inte låta bli att titta....och johodå, Coventry spelar hemmamatch mot MK Dons den 5 april.

23 mars 2014    Le Trail du Petit Ballon d'Alsace, 47 km.
Tror att det mest det snygga namnet Alsace, som gör mig nyfiken och en smula törstig.

11 april 2014    100 Miles of Istria, 165 km, 105 km eller 65 km.

Kroatien är ju också ett ställe som jag skulle kunna tänka mig att besöka.

26 april 2014   Tiroler Wasserkraft Abenteuerlauf , 60 km.

Ser ju bra trevligt ut.

10 maj 2014    UltrAspire Trail Hundred, Budapest, 105 km.
Svårt att hitta en bild här....konstigt.

16 maj 2014    Mácháč Running Festival,Staré Splavy , Czech Republic 60 km.

Hmm, ser jobbigt ut.

Märklig prispall...

Vi tar pippisjukan imorgon istället, för nu är det väl dags att dyka ner.
Ni som tycker att jag hoppar ner sent ska veta att jag sovit tre (3) timmar efter hemkomst idag.


1 kommentar:

Stina sa...

Du kan väl inte åka till Coventry den 5:e april 2014!?! Ska inte du till Åbo då?