HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 16 oktober 2013

Inte ens en bild på E4:an

Jag hade helt klart viljan att leka och stoja runt med leendet på läpparna och gjorde det också.
Dock i väldigt korta perioder då jag efter endast någon sekund kände att min kropp inte var gjord för stoj och skoj idag.
Blev så sliten av ingenting.
Vi kan väl så smått börja sy allting tillsammans nu...
En jobbig söndag där inget go fanns alls...
En måndag där tiden på jobbet var slitsam och där kvällen gick åt en riktigt lång sömn.
En tisdag (idag) där det slitsamma gjorde sig än mer påmind och där jag nu efter några piller och två timmars sömn vaknade upp med inte bara en förkylning, råssel i halsen och stopp i systemet i huvudet och ner i halsen, utan totalt igenstoppad ner till naveln.
Vaken i två timmar nu och det släpper inte utan jag sitter här med en andning som inte är normal och en elak hosta som dyker upp direkt om inte den där andningen går till på rätt sätt.
Jag kryper ner nu igen, går upp imorgon bitti, men mår jag så som jag just nu mår så är det inte ens nära att jag åker till något jobb.
Det skulle inte funka i en halvtimme där och ärligt talat så vet jag ju att såna människor inte ska vara på ett arbete, utan en bra bit ner under täcket.
Det är sååå frustrerande att inte vara frisk och det är än mer frustrerande att inte kunna jobba.
Onsdagar och torsdagar är jag mycket i klass och det tycker jag är kul.
Ingen anledning att gråta, utan istället inse att det är som det är och framför allt fokusera på att bli frisk och inte minst, fundera på varför jag blir sjuk.
Jag är en renlevnadsmänniska på många sätt, men jag har absolut brister också...

Idag när vi gick till skogen så gjorde jag något som jag tänkt att jag skulle göra länge.
Saken är den att vi går på en bro som tar oss över E4:an.
Varje gång jag går där så trillar samma tanke och känsla över mig.
Jag vill springa där nere, på den väldigt breda vägen.
Jag vill sätta kurs söderut mot Linköping, men helst hålla på ända till Gränna.
Jag tänker samma tanke varje gång och jag inser att den tanken är en smula konstig.
Det jag gjorde idag var att ta ett kort ner på vägen för att just ni skulle få se det jag ser när den där tanken trillar in.
Inser nu att kortet jag tog inte alls togs, antagligen för att jag inte ens orkade ta av mig vantarna.
Vi får med andra ord vänta en vecka till på den där bilden.

Vi tar en annan skogsbild, helt utan träd visserligen, men med fyra täljande barn och en vuxen med stenkoll på vassa knivar.
Våra fina shoppingvagnar är med också, trevligt...


Fick ett mail i skräppostfacket här om dagen...
Där skickade dom verkligen till fel person vill jag lova.
Till er andra som nu ser och läser om detta här så kan jag i alla fall försöka få er att läsa dom här orden...KÖP INTE

Upptäck Hemligheten med att Förbränna Fett Naturligt

"Gör jobbet!"
"Jag är ingen fitness/bantningsexpert men detta tillskott är verkligen något utöver det vanliga. För 2 månader sedan innan jag började använda Stacker X12 vägde jag 109 kilo och nu har jag gått ner till 90. Jag gick ner 19 kg på bara 2 månader utan att behöva träna eller äta på något speciellt sätt. Till en början tog jag bara en kapsel om dagen och fördubblade sedan dosen efter en månad. Jag upplevde aldrig några negativa effekter och jag känner att jag har mer energi. Såhär långt är jag riktigt förtjust över resultaten och jag kan inte vänta tills jag når min målvikt, vilket förhoppningsvis blir om några månader."
Klicka här för att få mer information om Stacker X12

StackerX12
  • Högpresterande fettbrännare
  • Naturlig och säker lösning
  • Dämpar din aptit
  • Gör dig mer energifull
  • Farmaceutiskt formulerad
  • Snabbt resultat
Stacker X12 är helt enkelt den bästa fettminskningsformulan du kan hitta på dagens marknad. Lagret är mycket begränsat så skynda dig och beställ nu!
Klicka här för att få mer information om Stacker X12

Det bästa med Stacker X12 är att den är väldigt enkel att använda. Till skillnad från andra fettbrännare som kräver att du tar flera piller åt gången tar du med Stacker X12 endast 1 eller 2 kapslar på tom mage före frukost och det är allt!

Mvh,
StackerX12-Teamet

Inga kommentarer: