HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 30 oktober 2013

Toppendag

Att jag gillar att få en och annan tidning i min postlåda är väl ingen hemlighet.
Numera så nappar jag på erbjudanden, får några nummer billigt och sen säger tack och hej.
Nu har jag slagit till på två nya tidningar varav den ena verkligen är ny.

Runners world kostar 70:- om man köper ett nummer i affären.
Nu får jag fem nummer för 99:- och det tycker jag är lysande.

Tidningen Stark är nog klart ny och jag har aldrig bläddrat i den.
Nu får jag två nummer för ?? billigt...
Spännande!

Vilken härlig dag det var på jobbet idag.
Att åka iväg till skogen i Svärtinge är härligt.
Kul att träffa vuxna och barn från andra skolor, kul att samlas runt elden och leka nya lekar och skönt att bara vara ute i naturen.
Extra kul idag att vi fick besöka Sväringeskolans röda avdelning och se deras fina restaurang.
Tack så mycket!

Jag vet att jag lovat att prata om hamburgare idag, men jag har just nu lust att gå och lägga mig och titta på bönder.
Okej??
Bear Grylls hade ett nytt program idag på Discovery också och jag undrar om man kan lyckas att se det på nätet??
Länge sedan jag såg den sköningen äta småkryp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för tipset, ska också kolla på dessa erbjudanden:-)

/ Maria i Gistad

lillaaasen sa...

Kommer inte ihåg var jag hittade erbjudandet, men ser nu att det går bra att ta det direkt från runnersworld.se