HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 23 oktober 2013

Tisdagkvällen gick...

Vad jag gör när klockan snart slår tolv på natten ?
Fixat matlådan... (idag med inblandning av kokosgrädde)
Gjort en svävare och en propeller som båda funkade...
Kollat avståndet, Norsholm-Lindesberg (längre än vad jag trott)
Skrattat att Coventry slog serieledarna med 3-1.
Bestämt mig för löpning imorgon (troligen ett antal snabba 2 kilometers)
Köpt en pilsterhylla på blocket för 150:- (hämtar troligen fredag)
 
Jag hoppar nu ner, glad att jag varit så otroligt mycket piggare idag, än vad jag var för en vecka sedan vid den här tidpunkten.
Om ni vill läsa mer idag så tipsar jag om Fridas upplevelser...
Har inte läst senaste inlägget, men ska göra det när jag kommit under täcket.

Inga kommentarer: