HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 10 oktober 2013

Jag ser på bönder

Inte för att jag vet alls vad ni gör just nu, klockan 00:03 på onsdagnatten, men jag kan berätta att min dator just nu visar Bonde söker fru här i mitt sovrum.
Alltså inte alls tid att befinna mig skrivande här, men är det reklampaus så är det.
Att jag fortfarande inte tyckt till om bönderna här och skrivit vad jag tror om läget, precis som jag brukar göra, känns lite illa, men jag ät taggad och kommer att göra det snart...

Börja söka runt lite bland mina bilder för jag har precis för mig att jag för gissningsvis ett år sedan hittade en snygg, röd bil.
Hade trott att det var en Mazda, men efter att ha letat Mazdor tidigare ikväll, så tror jag inte det längre.
Upptäckte att bilar ser tråkiga ut, verkar allänt kassa och är jäkligt dyra.

Om ni inte får nog att det här korta inlägget så kan ni väl läsa något gammalt, antingen från den här bloggen, eller från min förra http://ljusblo.blogg.se/index.html
Kul (i alla fall för mig) är att bara söka på lillaaasen eller på ljusblo och då välja bildsök, så kommer en massa bilder upp som jag använt på mina inlägg.

Den där var inte från igår minsann...

Nu ska jag titta vidare på bönderna....så ses vi imorgon

Inga kommentarer: