HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 15 december 2013

3:e advent

Idag brinner även det tredje ljuset, logiskt nog.

Hittade lite mossa....och sen lite annat.

Har jag visat den här fina ?
På tiden med andra ord.

Ingen jullök, men en lök är det.
Tulpan om jag inte minns fel.
 
Datastrul gör mig både fattig och väldigt dyster.
Nu har jag knackat liv i min gamla dator och den fungerar just nu bra.
Hoppas att den fortsätter med det.
 
Snart måndag och det känns bra.
En sista vecka och sen är det jullov.
Visst ska jag jobba några dagar men många lediga dagar blir det.
Imorgon ska det tränas.
Antagligen så kör jag mage och sen springer ett gäng intervaller på bandet.
Träningsvärken i benen har i helgen inte varit måttligt alls.

Inga kommentarer: