HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 8 december 2013

Hatar vinter

En sån meningslös dag som bara en dag kan bli i ett kallt Sverige i december.
Jag skulle ha lust att plocka fram allt negativt från bakhuvet och trycka ner det här i bitska små meningar, men jag låter bli.
Det stör mig att jag antingen inte kan bli en brunbjörn som går i ide i ett antal månader eller att jag kan ta mig pack och pack (skit i det förresten) och dra till ett land som inte liknar ett stort isflak en stor del av året.
Det positiva idag är att jag har träningsvärk...
Ben (framför allt lår vilket i och för sig inte var meningen)
Axlar
Rygg

Vi avslutar dagen istället och hoppas på morgondagen.
Sansat hopp kan jag säga...

Det enda rätta så här års måste vara att fokusera helhjärtat på att tippa så att man om möjligt (i alla fall ett hopp) kan komma bort från minusgrader och isiga vägar.

 

Inga kommentarer: