HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 11 december 2013

Stor salami

Skola för hundra år sedan gick fint.
Inga bilder...
Karlshovsbesök i vår idrottshall gick också bra.
Bilder har jag, men dom ska ej visas här...
Middag med fritapersonal på Choy´s garden var såklart trevligt och gott.
Inga bilder...

Sexorna har sålt korv och jag beställde en.
Idag kom den hem till mig.
 

En skaplig korv som jag ska spara till jul.
Det mesta i alla fall.
 
Att det mitt i allt annat denna dag har varit bönder på tv har jag inte haft en tanke på, men när Karin undrade om jag skulle se det så var reaktionen....Såklart!
Så jag går och lägger mig nu.
 
Tack för idag alla.
Ny spännande dag imrogon när stackars 3 b får uppleva min egna något vrickade luciahistoria.
Sen får vi alla uppleva ett luciatåg vilket blir kul.
Efter jobb så blir det träning vilket det inte blev idag.
See you.
 

Inga kommentarer: