HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 1 december 2013

Första advent

Precis som förra året så hamnar adventsljusstaken i badrummet.
Trevlig första advent på er...
 Snart kommer Jesus (eller någon annan tomte) ridande på sin åsna...!?? igen. Halleluja (eller något liknande)(skål ta mig fan, kanske)
Jodå, det är kul att få det lite städat och att få det lite annorlunda, men jag trivs bättre med mina lila inslag här hemma.

Vilken klass på mossan som jag hittade borta på min tomt.


Kottar hittade jag också på min tomt.


Ovanför spisen får dom här hålla till.

På övervåningen lyser den här upp åt damm och gäststugshållet.

Gillar ju det här hjärtat, till trots att det faktsikt är ett hjärta...

Den här spishyllan är perfekt att slänga upp saker på.
Nu är det jultema kan man säga.
Skulle behöva lite granris där men det kan jag väl fixa en annan dag.
 
Klockan 09:01 i morse så hade jag både anmält mig och betalat in anmälningsavgift till Black river run.
Den 20 september 2014 ska jag alltså springa 50 miles (lite drygt 80 kilometer) och då så ska jag springa lite drygt 80 kilometer och inte dryga 49 som blev fallet i år.
Hoppas att jag nu har tur i lottdragningen så att jag blir en vinnare redan långt innan loppet går.
 
Imorgon är det måndag och jobb.
Jag gillar måndagar för dom är trevliga med morgontur och sedan en badtur.
 
Ska ta mig tusan ta mig till Friskis och köpa mig ett kort också.
Sen kommer jag inte att vara hemma så mycket det närmaste halvåret.
Det blir bra.

Inga kommentarer: