HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 3 december 2013

Julbord

Kvällen bjöd på julbord på Laxholmen.
Såklart väldigt trevligt och väldigt god mat.
Lax, lax och lax.
Ägg, ägg och ägg.
Lax, lax och mer lax.
Revben, Strömming, Broccoligratäng, Skinka och salami i tillägg.
Ostbit till dessert.
Kaffe och vatten att dricka.

Kanon...
 

Imorgon så har jag en härlig lång dag på jobbet.
Att den blir lång vet vi.
Att den blir härlig kommer att vara min övertygelse, tills motsatsen är bevisad.
7-17:45
Jag går med andra ord och lägger mig nu.

Skulle kunna skriva ett par ord vad jag tycker om dietister, men just nu konstaterar vi enbart att dietister tycker jag inte...
Hur kan man utbilda sig till något som säger att man är hyperintresserad av människors hälsa och sen fullständigt strunta i människors hälsa.
Töntar är ni allihopa´, du med och du med...
Visst ja, vi tar det en annan dag ja...

Inga kommentarer: