HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 31 december 2013

Vilken skjorta...?

En av dagens största frågetecken är vilken skjorta jag ska ta på mig och fira in det nya året i...
La fram de tre aktuella för någon dag sedan, men jag har ännu inte bestämt mig.
Eftersom jag inte kommer att springa på en endaste människa de närmaste 15 timmarna då skjortan ska sitta, så behöver jag inte vara så fin, freakad går bra.
Lutar åt alternativ ett eller två.
Ingen risk att jag får någon hjälp av er va?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Självklart vill jag vara smakråd medans jag hänger här för att få ta del av dina planer för 2014. Nummer 1, helt klart:-)

// Maria i Gistad

lillaaasen sa...

Härligt att du är på bettet Maria:-)
Nu har jag ju valt nummer två, men eftersom jag inte är den som är den så kan jag byta till ettan framåt tolvslaget.
Nu har jag ätit två olika förrätter och blev ruskigt mätt.
Paus innan varmrätten med andra ord.
Tid att skriva och är det så att jag av allt jag har att skriva, ska börja med löparåret 2013 och planer och tankar för 2014.
Om jag nu gör det så kommer det ändå att ta ett gäng timmar. Jag har ju tankar vad jag ska skriva om, men nog behöver jag tänka ibland.