HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 31 december 2013

Gamla porträttbilder

Imorgon är helt klart en annan dag och eftersom den redan ränt iväg med ett par timmar så känner jag mig nästan lite jäktad.
Mitt löfte inför nyårsafton ??!! blir att fokusera på det jag ska göra.
* Laga god mat.
* Skriva
* Ta in allt som jag idag fyllt min bil med och måla vissa av dessa saker.
* Springa

Förra nyårsafton var en succe och då hade jag både en toppendag och hann en himla massa.

Visst ja, jag ska börja med att visa mina julklappar.
En värmeljusängel från Sandra.
Krämer av Eva och jag testade en redan första kvällen.
Den doftade väldigt gott, men dagen efter så såg jag att det var en kräm som skulle användas efter rakning.
Jag hade smetat in hela ansiktet med den och direkt nyrakad var jag ju inte heller.
En Plazatidning från mig själv.
En stående julklapp, men jag kan berätta att jag inte kastat mig över den än.
Bestämt att jag ska bläddra klart i alla !! dom tidningar som ligger uppslagna här och där.
Först ordning och reda, sen nöje.

 Hittade lite gamla bilder på lilla mig.
Hmmm....
Det här otroligt snygga passet har jag visst kvar.
Från 1991.

Om jag nu lägger mig och glor på andra avsnittet av Fröken Friman så kommer klockan att nästan vara frukost innan jag somnar.
Inte bra, men antagligen blir det så ändå.
Faktiskt så kan jag ju förlänga morgondagen rätt friskt också...

Vi syns imorgon och då blir det ett antal inlägg.
Håll ögonen öppna.

Inga kommentarer: