HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 16 december 2013

Prag


Ursäkta mig alla snöälskare, men jag kan inte annat än le att det just nu är 10,4 grader utanför mitt fönster.
Klockan 23:22 på kvällen.
Dagens träning bestod av fem magövningar som följdes av ett intervallpass på löpbandet.
Att jag hade superstela ben sedan benpasset i fredags gjorde inte det hela lättare.
Sprang sex stycken 700 meters med 90 sekunders promenad mellan varje.
Tydligen i 4,17 tempo med en svag lutning uppåt. (1,5)

Läste i nya Runners World att Prag Maraton är det bästa i hela Europa.
Det finns ju faktiskt med på min lista och jag har både varit inne på hemsida och kollat att det går smidigt och billigt flyg från Linköping.
11 maj går loppet, eventuellt med lilla mig på startlinjen.


I dagens sommarvärme (nästan) så bytte jag till vinterdäck....
Det var inte kö alls till däckverkstan.
Bara jag bytte däck idag.

Imorgon är det julpyssel på jobbet och jag har sett till att ha en fri roll med kameran i högsta hugg.
Det hade jag även under vänskapsdagen i höstas, men då fattades det en vuxen i en grupp där det behövde vara en vuxen.
Min fria roll sprack den gången.
Kan nästan sätta min högra lilltå på att någon är borta imorgon så att jag tvingas hoppa in någonstans.
Vi får se....

Inga kommentarer: