HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 27 december 2013

Jobb snart

God morgon!
Ska snart åka till jobbet vilket känns lite udda mitt i all ledighet.
Konstaterar att min förkylning nu är borta och eftersom jag alltså ska till stan så kan jag träna.
Ska se om jag kan köpa några meter matta också.
Jag har redan fått i mig en kanna kaffe som jag smaskade på när jag betalade räkningar och kollade lite hotell i Barcelona!!!!!
Ja, klockan är halv sex men jag har varit uppe sedan klockan 2.
Lite udda det med kanske, men det var så att jag blev trött igår kväll och att ta en powernap då kändes inte så smart.
Sov alltså från 21 till 02, få timmar men klockan två så var jag så pass pigg att jag nog inte hade kunnat somna om hur mycket jag än vred mig.
Jag får väl ta och lägga mig och sova nästa gång jag blir trött.
Att sova när man är trött och äta när man är hungrig låter ganska sunt i mina öron.


Nyåret kommer närmare och närmare och ni som läste här redan förra året vet att vid nyår så händer det saker här på bloggen.
Nyårslöften fram och tillbaka och årets bilder kan bli spännande.

Min jul/luciaberättelse som jag läste för klass 3 b kanske borde få ett slut.
Dom tycker garanterat det.
Jag har fler påbörjade berättelser som jag har lust att skriva på.
Tiden är problemet.

Om jag nu får en matta köpt idag så gör den saken att jag vill fixa iordning där uppe.
Det blir såklart superkul!

Bilderna vill inte idag heller.
Tror telefonen måste laddas.

Nae, dags för jobb...
Undrar om det kommer några barn??

Inga kommentarer: