HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 26 december 2013

Juldagen med shopping

Just nu så sitter jag här och lyssnar på Fredrik Lindström som tydligen talat en stund i radio tidigare idag.
Hade nog hört om att dom numera har Vinterprogram istället då för programmet "Sommar" som jag för övrigt inte lyssnat på sedan....??
Fredrik Lindström är både behaglig att lyssna på och han är en kul varelse så jag njöt nu när jag såg att jag kunde lyssna på den mannen i någon timme.
Extra kul givetvis när jag såg att han skulle tala om julens förfall och faktiskt hela jordens undergång.
Party så här på juldagen:-)
Eftersom jag rantat omkring över hela huset istället för att notera alla godbitar han kastat ur sig så lyssnar jag en gång till imorgon.
Efter det så kastar jag orden vidare hit....och så kommer jag att skratta.

Kopplingen mellan telefonens bilder och datorn vill sig inte just nu så det jag fick vid granenbesöket igår kväll får vi vänta med.
Däremot så shoppade jag loss på Wiggle till morgonkaffet.
Att Wiggle inte längre levererar 2xu-produkter till Sverige längre fattar jag ingenting av, men i vilket fall så kunde jag inte beställa den snygga jackan.
Så jäkla skönt att jag för en månad sedan köpte ett antal 2xu-linnen på Haga cykel, så att jag klarar mig.
Craft Cool Boxer with Mesh   Adidas Adizero Tempo 6 Shoes - SS14  Adidas Adizero Adios Boost Shoes - SS14
Speedo Elite Pullbuoy Foam
Inga bra bilder här och nu, men det struntar vi i.

Ursäkta mig alltså men vad sjutton har Zlatan sagt egentligen ??
Jag har läst artiklar och kommentarer till både höger och vänster och jag fattar inte vad folk är upprörda av.
Att spelkvalitet, intresse, omsättning och löner inte kan jämföras är väl ganska givet.
Jag som hatar Zlatan i alla väder tycker att det är bättre att han blir hatad för hans attityd på plan istället för ett sånt här uttalande, vilket det nu är.

Eftersom det ska in en matta i mitt allrum så roade ?? jag mig idag med att rensa bort alla dom trehundrafjortontusen saker som finns där.
Kände mig duktig när jag kastade 13 saker...
Nej, jag är inte klar.

Den här dagen gick ruskigt fort.
Känns lite synd när jag hade stora mål för den.
Var ute i en timme men gjorde absolut inte det jag hade tänkt.
Istället så bar jag omkring på gamla träd och grenar som var allmänt döda.
Skogsstädning alltså.
Idag är nog den dag på året som det är minst fotbollsmatcher och alltså ingen tippning.
Dom här ligorna körde den 25:e december.

Asia - West Asian Federation Championship

More…
 Qatar15 : 30PalestineOdds
 Oman18 : 00BahrainOdds

Belize - Premier League

More…

Burundi - Ligue A

More…

Egypt - Premier League

More…
 ENPPI13 : 00Al MokawloonOdds
 Haras El Hodood13 : 00El MinyaOdds
 Al Qanah13 : 00IsmailyOdds
 El Shorta13 : 00Wadi DeglaOdds
 Zamalek13 : 00Al MasryOdds

Hong Kong - Senior Shield

More…

Jordan - 1st Division

More…
 Etehad Al Zarqah12 : 30Al AsalahOdds
 Al Yarmouk12 : 30Ittihad Al RamthaOdds

Malawi - Super League

More…

Pakistan - Premier League

More…
 Karachi Electric10 : 00WAPDAOdds

Senegal - Ligue 1

More…

Tunisia - Ligue 1

More…
 Bizertin14 : 00CS SfaxienOdds
 EGS Gafsa14 : 00Hammam-LifOdds
 Etoile Sahel14 : 00Club AfricainOdds
 ES Tunis14 : 00LPTA TozeurOdds
 Monastir14 : 00Stade GabésienOdds
 Stade Tunisien14 : 00MétlaouiOdds
 Grombalia Sports14 : 00KairouanOdds
 Marsa14 : 00Olympique BéjaOdds

Turkey - U19 Elit Ligi

More…

World - Friendlies Women

Imorgon är det mer matcher...

Betydligt mer.

Inga kommentarer: