HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 11 juli 2013

Country interiör-tur en bit ut på landet.

Utflykt framåt kvällen blev det och som vanligt när vi åker till Country interiör så försvinner både moln och elaka vindar.
Eva, Solweig och jag var gänget som åkte.
 Kameran glömde jag hemma men hittade Malins blogg och då snor jag lite snyggt en bild från henne.
Jaha, du stod i kassan...okej.
Jag köpte ....dadam....ingenting!
Det var helt enkelt ingenting som lockade den här gången.
Det kan ha att göra med att jag faktiskt har både det ena och det andra här.

Egentligen så borde jag ha tagit kort på trimmern idag.
Den gör verkligen mirakel....och jag blir så gräsig.
Jag var verkligen allt annat än pigg efter att ha kommit hem nu ikväll.
Löpning stod på programmet men det är ju bara korkat när man inte är pigg.
Jag bakade istället, fast inte är det mycket bakning i det här märkte jag.
Det blev precis som receptet berättat en plåt av detta fröklister.
Efter en timme i ugnen är det däremot mumsigt värre och väldigt trevligt att tugga på något som knaprar sig.
Gissa om jag åt mer än dessa två ??

Nästa gissningslek går ut på att berätta vad detta är ??
Eftersom jag har fattat att ingen lämnar kommentarer efter sig här så kan ni maila svaret kanske.
 
Imorgon är tanken att jag ska åka till Södra Finnö.
Jag har inte packat och ute så ser det nog ut som ....mycket saker.

Inga kommentarer: