HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 7 juli 2013

Från Karlstad till ??

Nu lämnar jag Karlstad inom bara ett par minuter.
Antagligen så stannar jag på något småtrevligt ställe på hemvägen och solar och badar lite:-)
Eventuellt så blir jag kvar....hahahaaa

Gårdagskvällen får jag berätta mer om senare men visst kan jag säga...

YEAH...YEAH...YEAH...YEAH...YEAH...AHHHH
Det var fullständigt ofattbart redan när grabbarna vid syntarna drog igång och om jag hade haft en bild på mig själv då så hade nog bilden visat både ett stort leende och en tår i ögonkroken...
När sen sekunder senare när H.P. Baxxter hoppade ut på scenen så var det för konstigt för att vara sant.
Så många gånger som jag hört dessa låtar...
Så många gånger som jag sett klipp från deras videos och från konserter...
Nu hoppade denne man precis framför mina ögon.
Ja, jag stod givetvis på första raden....
Vad trodde ni ??
Tog inte med vanlig kamera utan fotade med mobil och det blir sällan så bra (om man har en uråldrig sak som jag)
Baxxter hade en aning svårt att hålla sig still dessutom.
Dock ett bevis på att jag var där....och att jag stod "at the front".
Det var grymt!
Som sagt så återkommer jag till kvällen.
Nu ska jag sopa bort lite sand här inne och dra vidare.

Inga kommentarer: