HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 16 juli 2013

En dag på berget

Dagens blomma får bli den första Dahlian som tittar fram.

Måste bara ta kort på den här härliga...
Som en grön mjuk kudde, med ett gäng pigga lilla små blommor som poppar upp.

Såg att den här bänken hittades bakom en av bodarna för exakt 11 månader sedan.
Idag kom den fram...
Tror den behöver lite omvårdnad innan den hittar en ny placering.
 Nu kommer det en massa bilder från förra året som visar området mellan hus och gäststuga.
Anledningen till detta är att jag har roat mig uppe på berget idag och lär fortsätta imorgon.
Då tar jag nya bilder som antagligen inte liknar dessa bilder trots att dom är tagna på samma ställe.
Det blir kul...i alla fall för mig.
 






 
Vi syns imorgon då...
När jag får lön så ska jag beställa min nya tävlingströja.
Blå som sig bör.

Inga kommentarer: