HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 27 juli 2013

Inför helgen

Det var den fredagen och nu kommer det en lördag och en söndag...
Det låter toppen i mina öron.
Jag brukar vara lite lätt optimistisk inför en "lång helg" och tänka att jag verkligen kommer hinna med både det ena och det andra.
Inför den här så är jag både optimistisk och målinriktad.
Att jag kommer att få en grym ordning både inne och ute tvivlar jag inte en sekund på.
Sen kommer jag hinna med både ett corepass, ett axlarpass och en lång löprunda.
Jodå, lilltån har jag inte känt av varken igår eller idag, så söndag blir det en sväng.
Däremot så är jag nöjd att jag inte ska till Motala imorgon och springa en halvmara.
Ett 25 gradigt Motala kan i och för sig vara toppen, men inte med löparskor på fötterna.
Glad är jag också att vi inte helt plötsligt nu spolar tillbaka klockan en vecka för då var jag på väg in i bilen, på väg upp till Kimstad för den första milen av de åtta.
Istället får jag nyduschad hoppa ner under täcket och gå upp när jag av mig själv vaknat...:-)
Det var en väldigt varm kväll och jag som hade en spade i händerna i alla fall en timme badade i svett.

Kul att någon läser min blogg, men vilka bloggar läser jag själv??

Jag är intresserad av trädgård och inredning, men jag följer ingen sån blogg.
Jag hade en inredningsblogg som jag följde men inte längre.
Letade bland populära trädgårdsbloggar igår men blev verkligen inte imponerad.
Det kanske är svårt att göra en trädgårdsblogg intressant.
För det första så har jag sedan länge insett att mina tankar om hur en trädgård "ska" se ut skiljer sig stort från den vanliga bilden som folk har.
Att jag har berg på min tomt ger mig såklart en helt annan möjlighet att göra något speciellt, än om man bara har den vanliga fyrkantiga, platta gräsmattetomten.
Jag är intresserad av kost och jag är intresserad av träning och där finns det många som jag följer.
 
Jag följer Frida som springer längre än de flesta...och så bor hon i min stad också.
Martina som mest tränar styrka...och äter lchf.
John som liksom jag är intresserad av träning, kost (äter lchf) och synar läkemedesindustrin och annat rejält.
Jonas Colting, stjärnan i Triathlon som har synpunkter på det mesta på ett skönt sätt.
Monique som visserligen tränar, men som är lchf-expert främst.
Samma med Cecilia egentligen...
Givetvis så läser jag också Andreas lchf-blogg.
 
Nahe....täcket var det ja.
Och som sagt så kommer det bli en toppenhelg och givetvis så kommer ni få se precis hur jag menar.


Inga kommentarer: