HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 28 juli 2013

Förvirrad

Jepp, jag vet att jag velat ha det där regnet, men idag (igår också till viss del) så förstörde det hela rytmen på dagen, så det blev inte bara blött, det blev pannkaka av det mesta också.
Jag inser att jag hänger upp mitt liv allt för mycket på förbannande yr.no och det måste det bli ett slut på.
Bättre att inget veta och helt enkelt bara se vad det blir för väder.
Men....idag tittade jag...
Molnigt fram till klockan 12.
Halvklart med rätt mycket sol klockan 12-19
Från klockan 19 mer mulet och regn som börjar mellan 20 och 21.
Okkej...
Så blev det inte kan jag säga.
Klockan jävla 12 började det regna och det höll på fram till klockan 19.
Alltså precis tvärt emot vad yr gissat.
Det blev inte löpning och det blev som sagt inte mycket annat heller.
En förvirrande dag och inte alls en bra dag.
Imorgon är det måndag och det gillar jag.
Välkommen till mig...
Gräset är i alla fall klippt.
 




Kul med trimmer som man bara kan köra ett race med.
Undrar om jag ska sätta in en stol här??
 
Nu är snart matlådan klar också och jag kan glida ner i sängen.
Kanske på tiden eftersom jag börjar klockan sex imorgon.
På tal om matlåda så är det visst inte supersmart att ha maten i den som är gjord av plast.
Till på köpet så hänger den där plastlådan med in i micron och plasten hänger med maten in i kroppen.
Hallo cancer....
Måste kolla upp om det finns matlåda i glas eller något annat smartigt...
 
Jo, jag vet att jag beställt två böcker men nu blev jag sugen på att läsa en annan...
Stina, har du sett den här ?
Den börjar tydligen så här...
Jag vill att du ska göra en liten observationsstudie. Ta dig till en allmän plats med gott om människor och se dig omkring. Bara observera människorna omkring dig och gör en inre bokföring av följande: Hur många ser ut att vara i god form? Du vet, livfulla, energiska, slanka, atletiska. Alla? Några? Ingen?
 

Om ni vill se på fina fiskar kan ni titta på den här...
Fantastiskt!!!

http://www.youtube.com/watch?v=CoOf3M8k2X8&feature=player_embedded

1 kommentar:

Stina sa...

Nej, jag har inte hört talas om den boken. Har du hunnit läst den ännu? Du tipsar väl mig om den är bra!? / Stina