HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 12 juli 2013

En dag på beachen

Till Södra Finnö...och sen hem igen!
Visst ja, eftersom jag nyss gjorde en sökning på "Norsholm" och jag inte dök upp där så måste jag säga så här:
Jag bor i Norsholm...eller strax utanför i alla fall;-)
Skulle ha tagit ett kort på blommande kaprifol som slingrar sig snyggt utmed dammens kant, men det glömde jag mitt i allt annat.
Annat var i det här fallet lite växter som fick följa med hem och faktiskt så fick också 15 stycken pyttesmå fiskar hänga med också.
Alltså har jag nu 15 stycken husdjur på Lilla Åsen.
Jag hann med ett antal timmar på favoritstället på badberget och vattnet kom jag i två gånger också.
Hade tänkt att läsa Ann-boken men jag hade visst en tidning med mig också så det blev inget läst i boken.
I tidningen så hittade jag en tapet som jag blev lite sugen på.
Om jag inte minns fel så har jag en bit vägg i gäststugan att fylla.
Visst ja, skulle ju måla allt trä där inne också.
 
Imorgon är en ny dag och antagligen så kommer någonting att bli gjort då också.
Kameran får se till att vara lite aktiv...
Ja, jag också.
 
Det lila monstret som visades upp igår väntar jag med till imorgon innan jag avslöjar.
Inte direkt så att det forsat in rätta svar....grrr

Inga kommentarer: