HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 15 juli 2013

Trädgården blommar

Men där är den ju...
Knoppen har blivit en blomma.

En rosa blomma som är så perfekt så att man skulle kunna tro att den var gjort av plast.
Det är den inte.

Hallonen såg jag idag, men eftersom jag var ute och sprang länge på kvällen så passade det inte med hallonfest idag.
Imorgon är en annan dag....och då äter jag upp dig!!!!

Lite Lavendel har jag i min rabatt.

Pionerna hittade jag idag, men jag måste försöka binda upp dom på något sätt.

Min flagga i bild, men faktiskt så har jag tagit den här bilden ner i min damm, där flaggan speglade sig så här klar.

Gula blommor är inte min favorit, men dom här är så gömda så att jag aldrig ser dom.
Det är bra.
Min delikata frukost.
Så här ser den inte ut varje dag och jag måste nog säga att det är inget jag tuggar i mig direkt när jag gått upp.
Men efter en tre-fyra timmar så smakar det trevligt.
 
Det blev en 28,5 kilometers tur ikväll och det var nästan magiskt att jag efter 2 mil faktiskt kunde öka och pressa på rejält sista 8,5 km.
 
Imorgon är det måndag om nu det spelar någon roll.
Jag har saker att göra, det kan ni skriva upp.

 

Inga kommentarer: