HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 24 juli 2013

Fisk i matlådan....igen

Före klockan nio så var kaffet serverat, men liten besvikelse att just idag var där ingen sol på baksidan, så kaffet fick bli inne.

Att ha en massa kryddor på altanen som man kan plocka när det är dags för matlagning är ju toppen.
Det här är en citrontimjan och gissa om den passar till fisk??

Svaret var ja...
Matlådan fixad med andra ord.
 
Hade tänkt att idag berätta om vilka bloggar jag följer inom mina intressen träning, kost, trädgård, betting...men det får bli en annan dag.
 
Fick också lite lust attt snegla på mina nyårslöften som faktiskt går att hitta här på bloggen och inom vissa områden så ser det bra ut.
 
Det ska bli regn imorgon kväll och faktiskt så hoppas jag att det stämmer.
Växterna ute på tomten ser ut ungefär som jag gjorde efter 8 mil i lördags.
Natti

Inga kommentarer: