HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 8 juli 2013

Shoppade lite ja

Igår kväll när jag kom hem så packade jag såklart ur bilen...
Visst ja, jag hade shoppat lite som jag till och med lovat här att jag skulle visa upp.
Så jag plockade upp och tog kort...
I Säffle hittade jag den här tröjan...
Nedsatt från 299:- till 75:-

Jag lovar och svär att jag inte ska köpa fler lyktor....i år.

Skålen och dom grå rosorna hör inte på något sätt ihop.
Vad jag ska ha rosorna till kan ni undra.
Då är vi plötsliht många som undrar...
 


Ärligt talat så ska jag inte köpa fler koppar heller.
Det räcker nu...
Kunde dock inte motstå dom här snyggingarna.
En kaffe och hallon med vispgrädde till det...mums
Ooops....en liten gräddkanna också.

På den här skriver man bra saker med en krita.

Konsigt att jag som är en aning allergisk mot hjärtan faktiskt köpt ett.
Nae, jag blev inte hotad med varken pistol eller en banan.
Jag vet var jag vill ha det här...
I Insjön som ligger i Dalarna så hittade jag den här mjuka filten.
Kunde inte komma hem utan Dalahäst.
 
Hittades i en annan butik i Insjön.
Ännu ett hjärta och jag känner utslagen komma bubblande.
Vet var den här kommer att hamna också.

Hallå, är jag snygg eller ?
Frågan är om den här grodan gillar uteväder...
Hoppas det, för det är nog där jag vill ha den.
 
Medans jag har varit borta så har det kommit ett paket minsann.
Varför??
Därför att livsmedelsaffärer innehåller bara mer och mer skit.

Jordnötssmör
Cocosmjöl
Vaniljpulver
Mer jordnötssmör
Mandelsmör

Tandkräm innehåller otroligt mycket konstigt (giftigt)
Den här aloe vera tandkrämen testar vi.


En aloe vera kräm som är bra mot det mesta.

Aloe vera deo känns som en chansning.

...och bara för att jag var så duktig och beställde hos Bodystore så fick jag den här skräpgodisbiten gratis.
Tack bodystore, bara 40 % kolhydrater.
Att den heter Goodlife känns som ett dåligt skämt.
Visst ja, i en billighetsaffär så hittade jag 95 meter nylontråd och två lätt snurrade järnstänger.
Kan vara bra att ha...
 
Nu ska vi återigen möblera om i köksskåpen så att alla muggar får plats någnstans, men eftersom det är sol ute så traskar jag ut igen.
Det här var ju bara en liten paus.
 

Inga kommentarer: