HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 10 juli 2013

Ett år och en vecka

Nu när jag varit ute och farit så har det varit en sån där dag som man borde ha satt på en stor kanna kaffe och mumsat i sig en stor bit tårta.
Jaa, en fin tårta med något trevligt bär på.
Visst nej, jag äter ju inte tårta!
Det går eventuellt lika bra med en smörklick...
Jo, den 2 juli så fyllde mitt boende här på Lilla Åsen 1 år.
Det känns som om det var väldigt länge sedan jag bodde någon annanstans och jag måste säga att trots att jag ofta tycker att jag inte gör något här så har det ändå ändrats till det bättre.
Till någonting som passar mig så att det blir mitt hem.
Idag limmar jag in lite bilder från hur det såg ut här runt den 9 juli 2012.




 

 

Den här är såklart inte från juli utan snarare från jul.
Samma fönster som det ovan är det i alla fall.
 
Imorgon så ska jag ta samma bilder så får vi se hur det ser ut idag, ett år senare...
Nu är det natten efter en dag med myrkamp, axel och rygg träning på altanen och en sen 19 kilometers löprunda.
Nu är jag trött.
God natt!

Inga kommentarer: