HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 18 juli 2013

Kaffesumppojken

Namnsdagsmänniskan ska snart hoppa ner, kanske inte under täcket, men i närheten av det i alla fall.
Konstaterade på min morgonlöprunda att det var varmt.
Redan då...
Prognosen för lördagen säger sol och jag hoppas att dom har fel.
Mycket av inlägget som kommer någon gång imorgon kommer att handla om den där löpardagen på lördag.
Idag var dagen utan någon som helst kräm.
Tillbaka till kaffesumpen och faktiskt så har det inte kliat på hela dagen.
Så blir man så snygg också.
Känner på mig att jag inte kommer att kunna låta varken vattenkannan eller spaden vara imorgon, men tanken är att jag ska ta det lugnt.
Bara vara, helst i skuggan, kanske med en god bok.
Förberedelser har jag också men det tar vi som sagt imorgon.
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du som redan är så bra på att utesluta onödiga saker ur din mat kan prova att utesluta citronsyra, e330. Denna läskiga kemikalie finns även i hudvårdsprodukter, krämer och schampon, då kallas den citric acid.
Prova att undvika detta och se om det hjälper ditt kliande runt ögonen.

lillaaasen sa...

Ja du, citronsyra är verkligen inget som man vill möta i en mörk gränd.
Konstigt att i det här överstabila landet fortfarande hittar sånt otäckt både här och där.
Tack för tipset...ska kolla hyllan med en gång.