HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 18 juli 2013

Fotkräm i ansiktet

God morgon !
 
Ja, jag vet inte hur er natt var men min var ingen höjdare...
Somnade två....vaknade tre.
Toppen!
Klockan sex gick jag upp.
Dom där timmarna mellan tre och sex så roade (ehhh...jojo) jag mig med att göra en internetundersökning om varför det kliar så förbenat runt mina ögon.
Mitt i allt läsande och kollande så kliade jag mig ganska mycket runt mina ögon.
Mycket olika synpunkter, men man får oftast en känsla av vad som kan vara riktigt.
Att jag skulle jaga upp en salva vid namn Daktacore eller en med namn Cortimyk.
Undrar om dom finns på apoteket tillgänglig för vilken tomte som helst??
Ehh...jodå, båda fanns och båda var där skrivna som fotkräm mot fotsvamp.
Va fan...
Det första jag såg när jag traskade in på apotekets webshop var annars något som hetter Glucosanol.
Vad gör den produkten för 289:- ??
Jo...Medel för viktkontroll, Minskar kolhydatupptaget
Fantastiskt!!!!
En annan tanke på den linjen som till på köpet finns för 0:- är ÄT INGA (ELLER VÄLDIGT LITE) KOLHYDRATER ISTÄLLET....DUMBOM
 
Tillbaka till mina ögonproblem...
Jag har nu tröttnat på alla krämer som jag köpt, som inte funkar alls.
Från och med idag så kör jag kaffesumpen runt ögonen.
Ja, tills jag får tag på en stabil fotkräm förstås.


Inga kommentarer: