HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 18 juli 2013

Seg kille, sen mat och trevligt besök

Jag är så trögstartad om dagarna och vad i helsike jag gjorde innan klockan 18 har jag ingen aning om.
Antingen så är jag rädd för att bli svettig tidigt på dagen eller så är min hjärna redan på lördagens löpäventyr. (återkommer till det imorgon)
Efter klockan 18 blev det precis som tidigare dagar fart på mig även idag.
Här fick jag bort massor av ogräs och fram kom istället....berg.
Fantastiskt, men jag fick slita kan jag säga.

Lite hopplöst det här med att äta.
Min ägg och bacon frukost som jag äter vid 12-13 tiden håller mig mätt så länge.
Idag blev det middag klockan 22.
Så smaskigt med kyckling, solroskärnor och kokt blomkål som fick hoppa ner i stekpannan lagom när kryddor, salt och grädde gjorde entre också.


Tog med min roliga dammsak från landet senast.
Den lyser, sprutar lite vatten och fixar en mystisk rök som seglar över dammen.
Här är jag ute vid elvatiden och fotar och inte för att dammsaken gör sig så bra på bild men riktigt fräckt att en padda besöker dammen...
Ja, ni ser den väl...

Löpning om 6-7 timmar...japp, inget snack.
God natt

Inga kommentarer: